• info@oranjeverenigingbantega.nl

Jaarlijks archief 27 december 2019

Winterwandeling 11 jan 2020

Ieder jaar organiseren verschillende verenigingen uit Bantega, waaronder Oranjevereniging Bantega, de Winterwandeling.

Deelnemers kunnen kiezen uit een route van 10 km of 20 km. Onderweg kan men genieten van de mooie natuur die Bantega te bieden heeft.

Dit jaar was het de vijfde keer dat deze wandeltocht werd georganiseerd. Maar liefst 364 deelnemers liepen deze gezellige wandeltocht. De dag begon met prachtig gekleurde luchten. Dit beloofde een mooie dag te worden. De eerste deelnemers startten om 9:00 uur. Onderweg stond er koek en zopie van iedereen klaar en kon men genieten van een korte voorstelling door Toneelvereniging “Op Nij Feriene”. Bij terugkomst in de Pomp werd men feestelijk onthaald door Gemengd koor “Sjongersnocht” en kon men onder het genot van een kom snert napraten over de prachtige wandeltocht.