• info@oranjeverenigingbantega.nl

Maandelijks archief 9 september 2020

Online Bingo Avond

Op zaterdag 26 september aanstaande organiseren wij de Online Bingo Avond! Een bingo-avond maar dan thuis met familie en vrienden via de tablet, laptop of telefoon. Chips, hapjes en drankjes op tafel en gezellig meespelen met de bingo. Er zijn geweldige prijzen te winnen, dus doe allemaal mee!

Voor € 10,00 krijg je een set met maar liefst 4 bingokaarten. Voor elke bingokaart worden er 3 rondes gespeeld. Dus volop kans om één van die geweldige prijzen te winnen.

Inschrijven kan via ons e-mailadres: info@oranjeverenigingbantega.nl. Graag ontvangen wij dan de volgende gegevens:

• aantal setjes kaarten
  • per set kaarten naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres van een contactpersoon

Na de aanmelding ontvang je een bevestiging met verdere informatie over de aanschaf van de bingokaarten. De bingo zal via Zoom worden gespeeld. In de bevestiging zal je ook de informatie ontvangen over hoe je Zoom installeert en hoe je je kan aanmelden.

LET OP! De inschrijving sluit op 24 september 2020 om 20:00 uur. Hierna is aanmelden helaas niet meer mogelijk. Het aantal plaatsen is beperkt, vol is echt vol. Wees er dus snel bij!